2x2

Tjolla hopp! just nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite tillsammans med petsson ( min goa glada gosiga katt ).
idag har jag varit på Titanicutställningen och på Aquarium ute på Djurgårn.
Det var ganska häftigt på Titanic med gamla original grejer och sådant. för mig kostade det inget att gå in men man måste ha en auido guide ( 40 kr) för annars fattar man ingenting, för det är bara massa bilder och måntrar ( typ ingen text alls :s
Aquarium var ganska kul, efter som att jag gillar saltvattens fiskar så himla mycket (vill så gärna ha det men det funkar förmodligen inte efter som att vi har katt, x2) förra gången jag var där var med en kompis och då sprang det lösa kackelackor på golvet där , usch, lite snuskigt.


P.S
halloween festen blev såå lyckad nästan alla kom och alla var utklädda, vi såg hel skumma ut. alla ungdomar var blodiga ( för de hade varit med om en bil olycka, hihi ;), vi hade hyr ett sklett från Panorama Film så vi åkte och lämnade det idag.  Annars allt  bra!

puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad för halloweenfest??

2009-10-28 @ 19:43:23
URL: http://emzzforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0