Utan balsam!

Nu sitter jag vid datorn och har precis insett att jag inte har med mig något balsam!
När man badar så mycket i salt och klor bli ju håret alldeles förstört och torrt.

I vanliga fall brukar jag andvända Redken i olika former för mitt hår, t.ex:





Bland de röda (ovan) brukar jag andvända iron silk 07 som har en skyddande funktion och får håret lätt kontrollerat.

Bland de blåa brukar jag andvända Schampoo, Balsam och extreme iron repair (som glans "kräm" bra för torrt hår).

Och bland de röda brukar jag andvända Schampoo och Balsam.

Som ni kanske förstår har jag inte alla på en gång men jag varierar.

 


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-22 @ 20:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0